Ta decyzja zależy od Twoich preferencji, dostępności czasu oraz budżetu. 5 powodów dlaczego potrzebujesz moich usług jako Wedding Plannerki:
1. Czas
Organizacja ślubu i wesela to niezwykle czasochłonne zadanie. Jeśli macie ograniczoną ilość czasu do poświęcenia na planowanie ślubu z powodu pracy, studiów lub innych zobowiązań.
2. Brak doświadczenia
Jeśli nigdy wcześniej nie organizowaliście uroczystości lub nie macie pewności, od czego zacząć, wedding planner będzie cennym źródłem wiedzy i wsparcia. Przeprowadzi Was w komfortowy sposób zgodnie z harmonogramem przez proces przygotowań.
3. Oszczędność
Wedding planner pomoże Wam ograniczyć wydatki i zmieścić się w budżecie w najlepszy możliwy sposób. Każdy konsultant tworzy precyzyjny plan wydatków dopasowany do możliwości narzeczonych, którego ściśle trzyma się przez cały okres współpracy.
Duży budżet: Jeśli dysponujesz dużym budżetem na ślub i chcesz, aby wszystko było idealnie zorganizowane, wedding planner może pomóc w znalezieniu ekskluzywnych lokalizacji, wysokiej jakości usługodawców i nietuzinkowych elementów, które nadadzą Twojemu ślubowi wyjątkowości.
4. Spokój
Planowanie ślubu może być stresujące i przytłaczające. Jako konsultantka ślubna ściągnę z Waszych barków szereg obowiązków i przeprowadzę Was komfortowo przez proces przygotowań bez chaosu i nadmiernego stresu, dzięki czemu będziecie mogli skupić się na sobie i Waszej miłości.
5. Wsparcie
Wedding planner czuwa cały czas nad Waszym ślubem, jest wsparciem w każdym momencie, rozwieje wszelkie wątpliwości, które mogą pojawić się w trakcie organizacji, a także pomoże znaleźć rozwiązanie każdego problemu.
To od Was zależy, jaką formę pomocy wybierzesz. Wiele osób decyduje się na kompleksową obsługę – począwszy od wyboru motywu weselu, sali, w której znajduje się przyjęcie, stylizacji ślubnych, przez podpisywanie umów i wreszcie kończąc na koordynacji przyjęcia oraz uporządkowaniu wszelkich kwestii po jego zakończeniu. Możecie jednak skorzystać z pomocy w jednym, wybranym obszarze lub zdecydować się na samą koordynację przyjęcia, jeżeli całą resztą zajęliście się sami.